Wednesday, July 29, 2009 | By: aZfaL!aNa aZiZ

weekend yg menyeronokkan....lalalala ~~~~

cm sng ht je bile bce entry aku kali ni...bkn pe...ssh nk dpt perasaan cmni tiap kali weekend...maklum lah...bz ngn program AZAS...oopppsssss!!! bkn minggu lps prog x jd...cume aku snok sbb prog AZAS & SPIES wat kt tmpat yg sme...Excel Training Resort, Lenggeng...tercapai hajat aku nk join SPIES skali...ye la AZAS ni prog utk golongan asnaf n kebanyakkan yg dtg sume nye golongan berumur...yg prog SPIES ni plak peringkat remaja...dah sah2 prog tuk remaja nmpak menarik ckit (bisa dibuang kerja statement aku ni...huhuhuhu...)

prog AZAS mgu lpas start lmbt sbb bas peserta gerak dr gombak lbih kurg kol 9 pg...mknenye 1 slot da miss da kt situ...tp best gak sbb aku join jap kt prog SPIES...layan kerenah bdk2 ni...kelam kabut gak bile time minum pg...al maklum lah....bajet awal 100 org tp yg dtg 138...pengurusan Excel pun kelam kabut jdnye...kali ni rmai gak non muslim...layan...layan...layan....aku nmpak bus skolah yg biase AZAS gune tuk anta pserta...jd aku pun g la smbut dorg...hurmmmm b4 that...aku sedih sbb ina da x join prog lg...ade prob yg x perlu dirungkaikan di sini...

dah smbut makcik2 ni aku bwk dorg g dewan kt sblah atas sne...mmg tiap kali prog ktorg smbut dorg then bwk g dwn...smbil2 tu kne la manis2 mulut...borak2 ckit...tnye ade pape brg nk tlong angkatkan x...pserta mgu ni x rmai..lbih kurg dlm 20 org je...dlm dwn pun nmpak cm lengang je...anak2 dorg pun rmai yg besar2...jd aku rse agak bosan ckit sbb interaksi pun tidak serncak b4 ni...

so far...perjalanan prog tuk 2 hr ni orait2 je...yg best nye sbb aku g join jap SPIES...aku nekad nk join MALAM ANAK HARAPAN...ala mlm tuk kesedaran bdk2 remaja ni...pe lg ngn mate tertutp...dwn yg gelap gelita...dgn alunan suare Helim ngn Kak Yah...maka....menangis sakan la dorg ni...fasi2 pun g la tenangkan dak2 ni...

ttbe ade sorg dak ni kne papah g kuar...aku pun tlong skali...rupenye die ade prob ngn ayah die...ayah die x berckp ngn die sejak die form 3 lg...skang die da form 5...mak aiiii.......kdg2 parents ni x tau cr mendidik anak ngn betul...dgn cr cm tu lg wat anak dorg tertekan...prob family yg x sptutnye org lain tau da jd tau...neway...thanx to bro usop coz call ayah dak tu...after that dak tu ngn ayh die da ok...pnjg cite die...tp aku ringkaskan je la...1 pengalaman berharga gak tu....

pg sok nye Helmi ketuk blik ktorg kejutkan tuk qiamullail...tp yg bgun nye kak yah je....ktorg yg lain...zzzzzzzzzzzzzz...huhuhu...(kalo cik mat tau ni comfirm bising n ngadu kt ust.) da la pg tu hujan...lg bertambah liat la ktorg nk bgun...xpe kak yah...nxt week sy bgun k...(manis nye janji ku ini...)


tgh hr tu b4 lunch ade lg 1 perkare menarik tuk aku...aku singgah dwn SPIES...kt luar dwn tu aku nmpak Hanan tgh pjuk sorg dak pmpuan ni...dak tu tgh nangis...aku pun pjuk la smbil borak2 + wat bsing ngn ain, piah, Mr. A n Syed Hadi...aku tnye kt dak tu npe nangis sume...die x nak ckp...pjuk...pjuk...pjuk...then aku tnye:

"adik ade pape nk cite kt akak...leh cte kt tmpat lain..."

dak ni pn angguk tnda stuju nk cte kt aku...smbil bwk dak tu kt tmpat lain aku smpat jeling smbil angkt kening (knon2 cm eksyen la tu...hikhikhikhik...) kt dak2 ni...yessssss!!!!! berjaye aku pjuk dak ni...ngeh...ngeh...ngeh...

rupenye sbb kes gaduh ckit pg td...die serbe slh coz sbbkan die sume peserta kne dnde wat kekude 10 minit (Mr. A yg jtuhkan hkuman...huhuhuhuhu...) kt tgh2 pns...cian dorg...bro usop pun tlong pjuk skali dak ni...siap wat lwk plak ngn dak ni...

kire aku puas ht la dpt tlong pserta SPIES ni...ptg tu prog bis ngn jaye nye wpun t'lewat ckit...hope mgu ni will be the best prog like b4...


p/s: xde gmbr prog la...lupe nk amik...kalo ade pun kt ain...x tau bile die nk email kan kt aku...huhuhu

0 comments:

Meraka yang mencari harta dunia (kekayaan) dengan jalan yang halal dan menahan dirinya dari meminta-minta (tidak menjadi pengemis) dan berusaha mencari nafkah untuk keluarganya serta belas kasihan, kasih sayang terhadap jiran tetangganya, nescaya di hari kiamat kelak ia akan berjumpa dengan Allah dengan mukanya berseri-seri seperti bulan purnama pada waktu malam". ~ Riwayat At-Tabrani ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers