Wednesday, July 8, 2009 | By: aZfaL!aNa aZiZ

pc ku bervirusssss..!!!!

salam pembuka bicara...

xde pape yg best hr ni...cume aku geram sbb pc aku da msuk virus...arrgghhhhh!!!! ingtkan da bis study pc aku clean n clear dr bnatang durjana tu...tp....huhuhuhu....

aku tau virus ni dr sape but i dont think that i should mention his/her name here....ngeh ngeh ngeh....

nk soh Mr. A formatkan tp syg plak sbb ade software dlm ni aku xde cd die...lupe nk copy file kt d...trus run je...da la x leh download kt net plak tu...kne gune original software...ori nye ade kt mmber aku...cik neena...sbb mmg cd die...nk mntak pnjam cian plak kt die kne selongkar brg2 die...da la die student lg (mentang2 la aku da bis blaja)...hikhikhik....tgk la cmne nnti...sdeh je bunyi...

hurmmmm....hr ni ade gud news 4 my sis....she get offer 4 her further studies at UKM in bussines management (degree)...congrats...congrats...8 ogos ni die register la kt UKM tu...tp yg buat aku risau skang ni tarikh die daftar tu takot clash ngn tarikh aku konvo...adehhhh!!! cmne ni...????? jadual konvo pun x kuar lg....hopefully x clash la...aminnnnn....

suddenly...aku rse cm nk smbung balaja la...wat master kt UKM gak sbb x silap aku UKM leh plih smada nk amik subjek or wat thesis...kalo UPM kne amik subjek n thesis...degree nye thesis pun cm nk mati wat...huhuhuhu...rse nk mati pun still dpt A...kehkehkeh...thanx to my supervisor..!!!! ermmm tgk la cmne nnti...x pun tgu aku dpt keje ttp dulu then br aku pk nk smbg ke x...tp niat mmg nk smbg...org kate blaja slagi termampu...ni kalo Mr. A tau aku cm nk smbg...bis bsing la die...ayt die...

"tu la hr tu pas degree ajak smbg x nk...ni ttbe nk smbg plak...ni kalo smbg bile plak nk kawin..??" perli Mr. A kt aku

uwekkkkk.........x takot pun...ngeh...ngeh...ngeh....

0 comments:

Meraka yang mencari harta dunia (kekayaan) dengan jalan yang halal dan menahan dirinya dari meminta-minta (tidak menjadi pengemis) dan berusaha mencari nafkah untuk keluarganya serta belas kasihan, kasih sayang terhadap jiran tetangganya, nescaya di hari kiamat kelak ia akan berjumpa dengan Allah dengan mukanya berseri-seri seperti bulan purnama pada waktu malam". ~ Riwayat At-Tabrani ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers