Monday, July 20, 2009 | By: aZfaL!aNa aZiZ

serabuttttttt...!!!!!

nak kate penat...x gak tp nk kate serabut tu...hurmmm aku rse thats the right word that i can describe about myself 4 the last weekend...


y...???



hr rabu tgh hr aku dpt call dr ofis...


angah: salamualaikum...farah kt ne?
aku: kt umh...npe nye???
angah: ade g mne2 x sok? nk ajak g sepang
aku: eermmm...ok

jd sok nye aku g la sepang...ade program kursus bina insan tuk kementerian pelancongan...aku sorg je pompuan yg g...adoiii aku rse cm x sedap je...ye la pk x de geng je kt sne...sok nye aku pn g la ofis n ktorg gerak ke sepang dlm kol 12 lbih...so far 3 hr kt sne everythings was good...cume time pndftaran aku agak terlewat....huhuhu...angah da bg signal kt aku ckp aku lmbt...oppsssss sori bro!!! yg lain orait n aku pun da leh setting brg tuk 'goal setting' pg subuh tu...time tu piah la jd anak murid aku....kehkehkeh...

lorrr...lupe plak nk kenalkan dak piah ni...dak ni nme die hanafiah...ktorg pggil die piah...die br balik balaja dr mesir...universiti al-azhar...best kwn ngn mamat ni...die ni fasi br kt FP...jd aku ni yg pemalu lg penyegan x bercakap pun ngn die mse 1st day kt sepang...malu la katakan....ngeh ngeh ngeh....x silap hr ke-2 br aku start borak2 ngn die...tu pun time aku ajar die wat bakul kertas...rupenye leh thn gak die ni...boleh gurau2...gduh2 ngn die....ye la ingatkan die ni jenis yg skema...neway...3 hr kt sane aku asyik kne buli je ngn si piah ngn angah...isk isk isk...cian aku...

settle je keje kt sepang sbtu tgh hr...aku trus g excel training plak...pe lg program AZAS la...mule2 tu mmg aku rse nk g...tp bile aku dpt tau je aku pserta AZAS b4 ni bgtau ustat yg aku ni garang n ckp kasar ngn dorg...dan2 tu gak aku xde mood nk g...sedih la bile ade org komplen...pdhal aku rse x de plak aku ckp kasar...ingt aku ni teruk sgt ke...tp mgkin ade kot yg bg aku cr aku ckp biase tp bg org yg komplen tu die terase...org tua la katakan...aku tnye gak kt ina n hadi ade ke aku terlepas ckp...dorg ckp rsenye xde plak...biar la yg pnting mmg aku xde mood nk g AZAS...


ni la Excel Training Resort, Lenggeng


b4 gerak g lenggeng...kak mah bgtau yg peserta AZAS 70 org....mak aiiii...yg g dtg rmai giler cm tu wat pe???adeiihhh...smpai2 je kt lenggeng dlm kol 2 lbih...msuk2 je dwn....ya allah...serabut nye...dengan anak2 dorg lg...siap bwk baby kecik...adooiiiiiiiiii....lg betmbah la xde mood aku...pe yg boleh aku ckp spnjg 2 hr kt AZAS ni...aku rse cm cpt la bis program...berat kpale aku tgk dorg...tmbh plak ngn 'keluarga bahagia' prog ni...1001 prob psal dorg 1 family...smpaikan ust. rusli pun pening da...last skali aku meletup gak la kt sne...'keluarga bahagia' tu kne sound ngn aku...amik ko...!!!! pas tu br senyap...nak ngadu kt ustat g la ngadu...tension gile babeng ngn dorg...!!!! aku tgk makcik2 yg lain tu suke bile aku sound dorg...makcik2 ni pun x thn da ngn perangai x matang 'keluarga bahagia' tu...ust. rusli ngn hadi kt belakang sengeh je tgk aku mara kt dpn...hikhikhik...

pape pun...tuk AZAS next week...aku rse x sbr nk g sbb kt excel nnti prgram SPIES pun kt situ gak...x dpt digambarkan cmne la ktorg 1 ofis berkumpul time mkn kt meja urusetia tu nnti...msti havoc la....hehehehe...tp yg komfem msti aku bis kne sakat ngn dak2 ni especially si piah tu...sbb die da ckp nk sakat ktorg kalo program same...uwekkkk...x tkot la piah...hikhikhik...

salam wassalam....

0 comments:

Meraka yang mencari harta dunia (kekayaan) dengan jalan yang halal dan menahan dirinya dari meminta-minta (tidak menjadi pengemis) dan berusaha mencari nafkah untuk keluarganya serta belas kasihan, kasih sayang terhadap jiran tetangganya, nescaya di hari kiamat kelak ia akan berjumpa dengan Allah dengan mukanya berseri-seri seperti bulan purnama pada waktu malam". ~ Riwayat At-Tabrani ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers