Sunday, July 5, 2009 | By: aZfaL!aNa aZiZ

pr0gram AZAS yg x jd...adeiihhh

di suatu pg yg hening lbih kurg jam 6.50 pg bertarikh 4 Julai 09...aku smpai ofis sbb ade program azas kt lembah azwen, hulu langat...wpun dr mlm td rse cm x nk g je tp ttp kne g...ina can't follow us n ain replace her duty 4 this week...
smpai kt lmbh azwen dlm kol 8 lbih...aku n hadi g settle kan kunci dwn...ain, helmi n cik mat bwk trun brg2 sume kt dpn dewan...smentara nk tgu knci ktorg lepak dpn wn tu...cik mat da gerak da...die nk g lenggeng amik wire yg ttinggal hr tu...tgh tgu2 tu ttbe si hadi dpt call dr ssorg smbil ckp nk g klcc...hurmmmm aku cm dpt agak je pe yg da jd....jeng...jeng...jeng....

"program batal..." hadi
"haaaaaaa..?? serius ke...??? aku tnye
"btul...org zakat call kak yah bgtau pserta yg tgh kmpul kt gombak 3 org je..." hadi

adoiiii...msuk ni da 2 kali pserta wat hal...gmbira+geram bile bnde ni jd...gmbira sbb aku leh rehat mgu ni...geram plak kt urusetia zakat coz they did not do their work...neway its ok la...FP xrugi pape pun cume mse ktorg je la yg rugi sbb bgun pg bute sbb ingtkan prog jd...call balik la kt cik mat..nsib baik la cik mat x jauh lg...b4 balik pengurus lembah azwen ajak ktorg minum skali smbil borak2 pasal prog yg x jd ni...huhuhu...

(time aku tgh update blog ni...aku tuka channel tv ke tv9...ttbe tnpa diduge boss aku tgh live kt halaqah...aku x tau plak die ade prog live mlm ni...slalu kamis mlm je...)

so...i can follow my parents going back to kalumpang...yeahhhh yeahhhh!!!! cm biase ktorg tdo sne n ahad pagi balik kajang balik...b4 balik pg td smpt gak aku capture bbrpe kping suasane pg kt situ...maklumlah jrg ktorg gerak pg cmni...ni antare gmba yg aku smpt capture dlm mamai2 pg td...

sblh umh aku ni org tu wat tnam dragon fruit...dragon fruit nk berbuah lg...yg putih2 tu putik die la...


ni pandangan mengadap pntu pgr...

tadaaaaaaa...ni la umh br ktorg...rmput x smpat racun lg...x la cntik tp kurg2 skang aku da ade kg...

alang2 aku free this weekend...jd aku g la blanje family aku mkn steamboat...ingt nk blnje mkn kt s.alam kt restoran terapung tu...tp da ptg pun...so aku bwk g johnny's je kt jj balakong...hr ni rmai org plak kt jj...weekend la katekan...lgpun hr ni last sale tuk jcard mmbers...nsib baik ade paking gak...tu pun level ats skali...x kesah la...

lmbt plak mknan smpai...aku da lapooo ni...lame plak x mamam bnde alah yg sewaktu dgn ni...dan akhirnye....smpai gak mknan yg dipesan...sume mkn cm org x penah mkn...sbb nye...sume tgh lapooooooo....hasilnye....ktorg tmbh 2 kali...nyammm...nyam....!!!

x ckup lg tu...tmbh desert banana split plak...adeiihhh...mne x naik 1/2 inci aku ni...ngehhh ngehhh ngehhh....

p/s kpd nanieisme: sori la kak sbb adeq x bgtau prog btl...ala kalo bgtau pun akak nk mkn ikan siakap msk 3 rase...bkn nk mkn steamboat kn...hikhikhik....lain kali ye kak...!!!!

0 comments:

Meraka yang mencari harta dunia (kekayaan) dengan jalan yang halal dan menahan dirinya dari meminta-minta (tidak menjadi pengemis) dan berusaha mencari nafkah untuk keluarganya serta belas kasihan, kasih sayang terhadap jiran tetangganya, nescaya di hari kiamat kelak ia akan berjumpa dengan Allah dengan mukanya berseri-seri seperti bulan purnama pada waktu malam". ~ Riwayat At-Tabrani ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers