Tuesday, August 4, 2009 | By: aZfaL!aNa aZiZ

Aiman x kesah nyer story +AZAS + SPIES….

Wahhh….templet baru la…br nmpak cm ceria ckit kan? Huhuhuhu…letih beb cr templet yg berkenan kt mate ni…memule ingt nk pkai templet kaler hijau tp x de yg sesuai…hurmmm…Neway…yg ni pun ok gak…ade kaler hijau…blasah je..!!!

Sabtu n ahad lpas aku ade program AZAS kt lenggeng…minggu ni rse cm snok ckit la sbb bdk2 yg ikut mak2 dorg kursus ni jd rapat ngn aku…ajak aku mkn skali ngn dorg…lbih2 lg si aiman ni…mse 1st day malu2 ngn aku…pas tu senyap je dlm dewan…pg ahad tu br rancak borak ngn aku…ikut je mne aku g…tp aku lupe la nk amik gmbar ngn dak2 ni…adoiiii…ni la prob aku…asyik lupe je nk amik gambo…b4 dorg balik ptg ahad tu aku pun mkn la ngn bdk2 kcik ni (sbb da janji ngn dorg nk mkn same)…layan dorg nye teka-teki…

Aiman: byk2 buahbuah ape yg leh tgk..?

Aku: ermmmbuah hati

Aiman: salah!!!

Aku: bis tu pe? Akak x tau jwapan die

Aiman: buah mate kucing..!!!!

Adeiiihhh….bdk2 ni…pndai tul kene kan aku…riuh kt tmpat mkn tu…nsib baik ktorg je…kalo prog SPIES x bis lg time tu…comfirm aku kne gelak ngan dak2 ni…dorg tu da la tgh dengki ngn aku…hikhikhikhik…aku tgk kt meja urusetia Mr. A, kak ma, angah n ust. Rokiman sengeh je tgk aku layan bdk2 kcik tu…b4 aiman balik (ayah die dtg amik sbb mak aiman x larat nk naik bas) die bg aku hadiah…wahhhh surprise nye…thanx a lot aiman…dlm bekas tu ade kerongsang bentuk duit syiling 20 sen n 10 sen…mak aiman yg soh bg kt aku...siap ade note lg...

AZAS mgu lpas aku ngn angah je handle program ni...hadi die ade hal nk settle kan pasal study die...time ni prog SPIES sme tmpat gak kt lenggeng...jd mmg mnjadi kesukaan aku la join SPIES...xtvt yg paling best time mlm tu la..ktorg tinggal kan bdk2 ni sorg2 kt tmpat gelap ngn mate betutup...perrrgghhhh nangis siott bdk2 ni...siap bce laillah haillahllah smbil nangis...klakar pun ade gak...yg pengsan pun ade...mcm2 hal...sok nye dorg naik bukit tp yg sedih nye aku x dpt follow...uwaaaa!!!! aku kn kne jage prog AZAS...fasi2 SPIES gelak kan aku x dpt ikut...pas tu eksyen plak kt aku...huhuhu...xpe korg...aku da ckp kt ust. aku nk join SPIES plak pas ni...die bg...yeaahhhh yeaahhhhh...bis la aku kne buli ngn lg nnti...da la aku asyik kne buli je ngn piah, hadi n helmi...Mr. A pun join skali buli aku...dorg gelak kan aku handle prog org tua...cehhhhh...

ade gamba nk upload kt cni...bkn gmba pe sgt pun tp aku suke gmbo tu time ktorg kt tepi kolam...tp gmbo tu kt hanan...aku x mintak lg kt die...nnti mgu dpn aku g ofis aku mntak kt kak yah la...eee x sbr nk upload gmba tu...

sok aku ade raptai konvo kt upm...harus pergi tu sbb nk jmpe ngn kwn2 aku...rndu la kt korg...ade yg da keje...ade yg lum keje...jumaat plak ade majlis meraikan ktorg plak kt fakulti...yg tu pun harus g gak...mane tau aku dpt hadiah ke...hehehehe (gelak mengharap nampak...!!!)

x sbr nk konvo ahad ni...bak kate kak yah...

"nk konvo ni rse best sgt...rse best cm nak nikah…”

aku tergelak dgr kenyataan kak yah ni...adeiihhh...mcm2 la...huhuhuhu

0 comments:

Meraka yang mencari harta dunia (kekayaan) dengan jalan yang halal dan menahan dirinya dari meminta-minta (tidak menjadi pengemis) dan berusaha mencari nafkah untuk keluarganya serta belas kasihan, kasih sayang terhadap jiran tetangganya, nescaya di hari kiamat kelak ia akan berjumpa dengan Allah dengan mukanya berseri-seri seperti bulan purnama pada waktu malam". ~ Riwayat At-Tabrani ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers