Tuesday, August 18, 2009 | By: aZfaL!aNa aZiZ

~ last weekend story ~

yesss...akhirnye dpt gak aku join SPIES...patutnye ade AZAS kt Lembah Azwen tp pg tu aku dpt call dr kak yah

aku: hello...haaa ni bad news ke good news...
kak yah: AZAS batal tau (smbil gelak2...)
aku: comfirm ke? (dlm hati geram gak sbb elaun da naik..prog plak batal...adeiihhh)
kak yah: ye comfirm...meh la dtg SPIES

eeeeeee geram nye...tp dlm ht cm nk g SPIES...tp cm segan plak...last skali aku g gak ngn perasaan x malu...kehkehkeh...ye la rugi la duk umh x wat pape...lgpun elaun kn da naik...huhuhu...pengurusan Lembah Azwen tu gelak je prog cancel...ye la ni bkn 1st time cancel...masuk ni da 3 kali...3 kali tu plak sume kt Lembah Azwen...sengal tul...!!!

aku smpai kt Lenggeng lbih kurg kol 11.30...balik umh jap sbb nk amik bj lebih n anta ain kt UKM then trus gerak g Lenggeng...

ni antare gambo2 time ktorg junggle tracking...tp sume gambo gegar...eeee Mr. A la ni...tgn x berbedung...ngeh...ngeh...ngeh...gambo lain kt camera hanan...

time ni kt perhentian pertama...jauh lg nk smpai kt waterfall ats tu...so far sume ok...nsib baik aku pun ok...huhuhuhu...




yeahhh...yeahhh...akhirnye smpai gak kt waterfall...time ni sume lepak...penat la katekan...dak2 laki sume g kt air terjun tu...xpe...jap lg turn dak pmpuan plak...


cehhh knon aku...mule2 ingt nk duk2 je ats batu tu...tp cm geram plak nk main air...xpe...xpe...byk lg mase...






tgk la tu...dak2 laki...jap lg korg turun bwh plak eh...bg can kt dak2 pmpuan main kt situ...




ape la yg dimenungkan tu kak farah oiiii....







owhhh hanan...da bkak kasut ehhh...aku still x nk bkak kasut...mls nk pkai kasut balik nnti....














with adik2 SPIES...dak2 ni da mule baling2 air kt aku...huhuhu...basah bj...!!!!














tadaaaaaaa...basah jugak aku akhirnye...ishhh bdak2 ni...

thanx kak yah coz bg join SPIES minggu ni...bgus gak AZAS cancel...tp pape pun pas ni biar aku join AZAS je la sbb cian AZAS xde org nk jge...wpun ust. da bg green light kt aku leh join SPIES tp sbg manusia yg waras (ceewaaahhhh...hikhikhik) biar la aku yg jge AZAS tu...huhuhuhuhu...

0 comments:

Meraka yang mencari harta dunia (kekayaan) dengan jalan yang halal dan menahan dirinya dari meminta-minta (tidak menjadi pengemis) dan berusaha mencari nafkah untuk keluarganya serta belas kasihan, kasih sayang terhadap jiran tetangganya, nescaya di hari kiamat kelak ia akan berjumpa dengan Allah dengan mukanya berseri-seri seperti bulan purnama pada waktu malam". ~ Riwayat At-Tabrani ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers