Monday, August 10, 2009 | By: aZfaL!aNa aZiZ

k0nv0kesyen_UPM

salam....pembuka bicara

kali ni aku nk story mory about my convocation last sunday on 9th August 2009...

but...b4 that...aku nk cite keluh kesah nye aku demam dr hr rabu smpai la time konvo...ingtkan mls nk g klinik tp risau gak...mane la tau kot2 tkene jgkitan H1N1 ke...ooopppssss...mntak simpang malaikat 44...!!!!!!
sepatutnye aku nk g jamuan kt fakulti pg jumaat...tp...aku x dpt g sbb abah pkse g klinik...aku pun da x larat sbnrnye time tu...smpai klinik...abah soh doc injek aku...abah ckp:

"biar cpt baik dmam tu...ko nk konvo ahad ni..."

even...pg b4 konvo tu pun aku still x larat nk bgun...bj pun akak aku yg iron kan...huhuhu...thanx...!!!



npe la muke aku cm nk kne sepak je tu...ngeh...ngeh...ngeh....ni lah mmber2 aku...sblah aku tu nme die mawar...minah ni ksut die die wat hal plak...jd mulut buaye...huhuhu...nsib baik ofismate die snggup amik kan ksut die kt ofis...alah...die keje kt UPM gak...bgunan pntdbiran tu je...

sblah mawar tu mama que, syik, kirah & ana...gambo shasha n lyn x nmpak la...

gmba ni time aku br je kuar dr dewan...da la 2 org ni dtg lmbt...neway...thanx coz tlong aku bli kan bunge tuk Mr. A...muahhhhh...!!!!

that was a 1st time mak aku jmpe ngn parents Mr. A...b4 ni abah je yg da jmpe parents Mr. A...tu pun time anta aku kt kmuter mse nk g Pangkor 2 thn lpas...aku mmg da biase jmpe parents Mr. A...lme gak dorg borak mase aku g bergambo ngn mmber2 aku...ape la yg dorg borak kan tu...adakah....??????ngeh....ngeh...ngeh...

background blakang ni mmg jd tumpuan graduan nk bergambo...ktorg pun punye la ssh nk nyelit kt sini...rmai sgt...tp akhirnye...mak Mr. A la yg berjaye dptkan ruang yg x seberapa ni tuk ktorg...huhhh mak die da cm camerawomen profesional beb...!!!!




yg bj merah & pink tu parents Mr. A...yg bj kuning tu my parents...


my sweet freind...EMA...thanx ema coz bg ktorg teddy bear n bunge...hand made nye tau...dak ni mmg kreatif & inovatif...hikhikhik...









yg ni plak nme die shasha...lorrr...x smpat amik gambo ngn lyn...huhuhu
















next....yg ni syik...die ni housemate aku time study kt Kolej Teknologi Timur...pas tu smbg kt UPM ni sesame tp lain2 blik...kt UPM ni die roomate ngn ema yg kt ats tu...








ni la kwn2 yg sudi dtg tgk ktorg konvo...thanx guys...dak2 yg x pkai jubah tu sumenyer x bis study lg...al maklumlah...dorg nye kos 4 thn...slamat berjuang utk sthn je lg k...

pas ni da leh apply jwatan pegawai sbb da ade skrol...huhuhuhu






dak ni nme die ana...ade ke ade sorg lect aku ckp die konfius ngn ktorg sbb
muke ktorg same...same ke...???? i dont think so...huhuhu...lpas ni kalo aku nk g alamandos msti die nk ikut...kehkehkeh...










sesi membaling topi...aku x leh baling sbb da x de tgn...tgn yg ade penuh pgang bunge...tgk tu...tudung pun da x btul da...adeiihhh









ktorg bergambo ngn Mon...Mon ni atlet memanah...1st time tgk die dlu cm brutal je & ktorg rse die atlet...rupenye mmg tul...time ni ayu plak die ngn kebaye n make up ckit...suke la tu kne puji ;-)




aku rse antare konvo diploma n degree ni...kali ni nye la yg best ckit...npe eh...??? ntah lah...mgkin x menang tgn pgang bunge kot...hehehe...aku ade perasaan nk smbg master...tp...bkn mse ni kot...bkn ade pape prob duit ke...mse ke ape ke...tp aku ade perancangan lain yg msti aku lunaskan dlu thn dpn (permintaan dr..........????? huhuhu) lpas tu br aku pk pasal master...

thanx god sbb makbulkan doa aku nk grad ngn cgpa 3.50 ke atas...alhamdullilah...tercpai gak...

0 comments:

Meraka yang mencari harta dunia (kekayaan) dengan jalan yang halal dan menahan dirinya dari meminta-minta (tidak menjadi pengemis) dan berusaha mencari nafkah untuk keluarganya serta belas kasihan, kasih sayang terhadap jiran tetangganya, nescaya di hari kiamat kelak ia akan berjumpa dengan Allah dengan mukanya berseri-seri seperti bulan purnama pada waktu malam". ~ Riwayat At-Tabrani ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers