Thursday, August 6, 2009 | By: aZfaL!aNa aZiZ

raptai konvo_UPM 09

time ni aku tgh demam...jd x berape larat nk naip pnjg2...just upload gmbar je then cite ckit2...


Aku still dlm kete wpun jam da mnunjukkan kol 9.00 pgraptai start kol 9 tp x pebkn pe sgt punjem gler tu dr nk msuk ke UPM smpai la ke pak guard besarnk ujan plak tuni komfem ssh nk dpt paking ni...



Ni time da bis raptaisume berebut nk kuar sbb nk g amik jubah cptkalo lmbtalamatnye jd cm ktorg lahuhuhu
Tgh tunggu si kirahg toilet plak dak ni...dari kiri: fatin, shasha, ila, ana, que, aku, syik, farahuda & mawar...


Keadaan mase nk tgu giliran ke kaunter 1 pnjang gilertime ni aku da rse sengal2 bdnnk dmam da ni


Sempat posing sementara nk tgu giliran


With anadie bkn tinggi sgt punsje pkai kasut tumit tinggink lwn aku la tuhikhikhik


Ishhhhmamat mne plak ni yg aku g tul2 kan jubah die???Adeiihhhh.romantik la knon...uwekkk...!!!!!!

Da try jubahnk g amik kad nama plak kt bgunan dpnnsib baik dktpenat beb time ni!!!!

Huhhhhbr dpt dudukda la tgh nk dmamtp still maintainngehngehngeh

da setel sume bnde...ktorg gerak g park view...sbb ema, adeq & fieza da tggu ktorg kt situ...cian dorg x bis study lg...kos dorg 4 thn...so...ade lg sthn nk duk kt UPM tu...

sok ade jamuan meraikan garduan plak...anjuran fakulti...x sbr nye nk g...tp x tau nk pkai bj pe...hurmmm pkai simple je la...

love this moment……

salam...wassalam...

0 comments:

Meraka yang mencari harta dunia (kekayaan) dengan jalan yang halal dan menahan dirinya dari meminta-minta (tidak menjadi pengemis) dan berusaha mencari nafkah untuk keluarganya serta belas kasihan, kasih sayang terhadap jiran tetangganya, nescaya di hari kiamat kelak ia akan berjumpa dengan Allah dengan mukanya berseri-seri seperti bulan purnama pada waktu malam". ~ Riwayat At-Tabrani ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers