Saturday, June 7, 2008 | By: aZfaL!aNa aZiZ

y..wai..&..why..????

aku pun sbnrnye x tau pesal aku ttbe creat bl0g ni...dulu aku penah gak wat bl0g cm ni tp x jln la sbb aku x tau cmne nak dec0rate my bl0g...s0..skang aku da jmpe ngan 0rg yg leh tnjuk ajar aku wat bl0g..ni la hasil nyer...ade la bangge ckit..hehehe...thanx guys!!!!
neway...kwn2 panggil aku farah..x pun adeq..adeq ni dak2 teknik kt juasseh yg panggil aku..al-kisah nyer time dafta asrama..seni0r aku dgr la mak aku panggil aku adeq..s0 dr situ la panggilan adeq ni lekat kt smpai skang...terase la cm manje ckit...hahahaha!!!!!

So...just what do you want to know about me..I'm simple and yet complicated..huhuhuh..suke suki begamb0 sbb rse diri ni cm glamer bile sume kamera tepampang gamb0 aku...huawawawa!!!


npe bl0g aku hijau n gune greenluv??? sbb musababnyerr...
  • aku giler sgt ngan HIJAU...kal0 leyh sume bebarang aku nk kaler ni..tp ape kn daye...x ditunaikan!!!!!!!!!!
  • mgkin juge tepengaruh ngan PAS..hehehe..
smpaikan my sis slalu mara aku sbb asal nk beli bj raye je msti kene ade kaler hijau..kate dier.. "eeee k0 ni..asyik hijau je..amik la kaler len plak..." tp aku peduli pe...hahaha!!!!!
eerrmmmm....jmpe lg di lain p0sting...
k daaaaaaaa.....

Meraka yang mencari harta dunia (kekayaan) dengan jalan yang halal dan menahan dirinya dari meminta-minta (tidak menjadi pengemis) dan berusaha mencari nafkah untuk keluarganya serta belas kasihan, kasih sayang terhadap jiran tetangganya, nescaya di hari kiamat kelak ia akan berjumpa dengan Allah dengan mukanya berseri-seri seperti bulan purnama pada waktu malam". ~ Riwayat At-Tabrani ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers