Tuesday, June 10, 2008 | By: aZfaL!aNa aZiZ

mY pRaKt!KaL...

time aku update bl0g ni..ade sminggu lebih je lg nak bis praktikal kt cni..walaupun mase memule dulu rase cm lame nyer nk bis kan 2 bln tu..tp skang rase cm jap je..biase la..ade mase cm ser0n0k..ade mase cm b0san..ade mase cm x suke nyer (kat beberape 0rg..hahaha) tp bile nak bis ni rase cm sume nyer jd best..da la aku s0rg je yg bis awl sbb nak g langkawi (thanx En. Asri c0z bg cuti n x yah ganti..luv u la!!!huhuhu)..rase cm rugi nyer cuti tu..tp nk wat cm ner..kg gaduh plak ngan abah..uwaaaaaaa!!!!!!


pape pun..aku mmg enj0y giler la keje kt cni..mgkin sbb ade geng k0t..tp 1 bnde yg paling aku suke kt cni bile masuk 0fis je x yah pakai kasut..s0 ianye sesuatu yg amat menyer0n0kkan aku sbb xyah pakai kasut tinggi (eeeee benci giler babeng pkai ksut tinggi..mmg x reti pun!!!!)..skang aku g 0fis pkai selipar je..huhuhu...kt0rg masuk k0l 8 smpai k0l 5...yg x thn tu kt0rg akan smpai n punch card ar0und k0l 7.55 n punch card tuk balik sharp k0l 5 smbil berebut2...isshhh k0rg ni..cm bebudak..hahaha..tp tu yg best tu!!!!! dlm k0l 9.30 g minum kt tingkt 5 n menu utame nyer msti nasi lemak 0r mihun...k0l 1 lunch tp skang kt0rg pun da pandai da..lunch k0l 12.30..pas mkn naik ats g main pingp0ng..giler hebat la aku main (ee yeeaakkkkkk!!!!)...huhuhu...k0l 3.30 s0lat n k0l 4 turun tgkt 5 minum ptg..cm tu la hr2 kt0rg...

skang aku akn habis kn sisa2 praktikal kt cni ngan se'best'2nyer (h0pefully la)...huhuhu

k daaaaaaaaa

0 comments:

Meraka yang mencari harta dunia (kekayaan) dengan jalan yang halal dan menahan dirinya dari meminta-minta (tidak menjadi pengemis) dan berusaha mencari nafkah untuk keluarganya serta belas kasihan, kasih sayang terhadap jiran tetangganya, nescaya di hari kiamat kelak ia akan berjumpa dengan Allah dengan mukanya berseri-seri seperti bulan purnama pada waktu malam". ~ Riwayat At-Tabrani ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers