Thursday, June 12, 2008 | By: aZfaL!aNa aZiZ

rEsULt..huhuhu

dr mlm td aku b'debar2 nak tau pasal result yg kuar hr ni..wpun aku da tau gred subjek aku tp aku risau la gak mane la tau kal0 ttbe die brubah ke..uuhhh tp sib baek pe yg aku tgk b4 ni tul..lega x tekate..tp aku still x puas ht ngan subjek meth0d aku..x dpt pe yg aku taget la..uuwwaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!

neway...c0ngrats tuk diri sndiri sbb dpt dekan lg...hehehe..alhamdullilah...tp sem dpn msti x dpt dah sbb subjek x sesenang cm sem ni...c0ngrats gak tuk kwn2 aku..x kesah la bpe k0rg dpt...usaha lg sem dpn k!!!!!!!

t0 ema yg br balik umrah hr ni...alhamdullilah selamat g n balik...ema...nk inai tau..huhuhu

k la...lain kali aku p0sting lg..xde idea..

k daaaaaaaaaa

0 comments:

Meraka yang mencari harta dunia (kekayaan) dengan jalan yang halal dan menahan dirinya dari meminta-minta (tidak menjadi pengemis) dan berusaha mencari nafkah untuk keluarganya serta belas kasihan, kasih sayang terhadap jiran tetangganya, nescaya di hari kiamat kelak ia akan berjumpa dengan Allah dengan mukanya berseri-seri seperti bulan purnama pada waktu malam". ~ Riwayat At-Tabrani ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers