Monday, June 23, 2008 | By: aZfaL!aNa aZiZ

c0mE bAcK fR0m LaNgKaWi...

lame rase nyerr x update my bl0g..bz ckit ler g h0liday (h0liday la sgt)...huhuhu...x de pe yg menarik pun kt langkawi sbb tetiap thn aku g n ni yg last k0t sbb pas ni abah dah pencen...s0...x de lg la meeting2 ni...uhhh lega...sbb kal0 x asyik langkawi je...wat la tempat lain plak..!!!!!

neway..tuk kali ke-3 aku g Under Water W0rld yg cm tetaun pas..x de prubahan sgt...tp still excited c0z dpt tgk binatang...hahahaha....



tp xtvt yg paling wajib kene wat...g beli c0k0lat...nyam...nyam...makin gem0k la aku ni...!!! huhuhu...bayangkan la 2 beg tr0li (beg AF) penuh+padat+sendat ngan c0k0lat yg dikirim 0leh dak2 ni....2 beg sk0lah pun penuh ngan ck0lat walaupun x sesendat cm beg tr0li tu...weh...len kali kal0 nak kirim...bg le beg skali..x pasal2 kt0rg kene bli beg plastik yg besar yg ade gamba cherry (beg yg membuatkan kt0rg malu sbb satu2 nyer beg cm tu dlm flight)...huawawawawa...

tp kali ni aku g langkawi banyak bende yg x leh aku lupekan...1st...ade ke mlm time kt0rg smpai tu abah bwk kt0rg g mkn kt gerai yg hanye ade 1 kuali je tuk msk...aku yg 0rder nasi g0reng ikan masin ni terpakse lah tunggu selama sejam b4 dpt menjamah makanan yg rase nyerr ala kadar je tu...cehh hampeh tul...!!!! pas je kejadian yg sadis tu...kt0rg asyik gelak je bile nk g mkn..asal nk g mkn jer..msti ckp "kite mkn la kt tmpt nasi g0reng ikan masin tu"...hahahah...mak aku gelak smpai menangis2!!!!!!!

kejadian ke-2 yg xleh lupe lak time nk masuk tuk scan brg kt airp0rt...beg yg k0rg bwk tu ade sudu+garpu...rupenye bende alah tu x leh bwk..nk dijadikan cite...akak aku kene g anta beg tu kt dpn tuk bwk masuk ngan beg2 besar...peh tu yg ke-3 lak beg sandang abah leh tetinggal kt tmpat scan brg...da la kt0rg sedar time tu da beratur nk naik flight dah...kelam kabut time tu...tp seb baik sume 0k...beng0ng tul...!!!! tp tu sume pengalaman supaye lebih behati2..huhuhuhu...

eerrmmmm xde pe lg nk dicerite kn..jpe lg di lain p0sting...

k daaaaaaaaa

0 comments:

Meraka yang mencari harta dunia (kekayaan) dengan jalan yang halal dan menahan dirinya dari meminta-minta (tidak menjadi pengemis) dan berusaha mencari nafkah untuk keluarganya serta belas kasihan, kasih sayang terhadap jiran tetangganya, nescaya di hari kiamat kelak ia akan berjumpa dengan Allah dengan mukanya berseri-seri seperti bulan purnama pada waktu malam". ~ Riwayat At-Tabrani ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers