Friday, June 6, 2008 | By: aZfaL!aNa aZiZ

i'm a new bl0ggers...

hyeeeeee....

aku br bejinak2 dlm sekt0r pem'bl0g'kan ni...ttbe je aku tetarik wat mende alah ni time neng0k member kamcing aku (br0 Amien) wat bl0g sbb nk jual stamp n duit lame papa die...amacam br0??? ade market x???huhuhu...wa d0a kan lu bejaye!!!! jgn lupe share ngan wa k...di s0k0ng plak 0leh nabil yg banyak n0l0ng aku (dak kicik nih)...chaiyookk..chaiyookk!!!

pade sesape yg br jenguk aku nyer bl0g ni..s0ri la beb...xde pape lg yg leh aku st0ry m0ry sbb under c0nstructi0n lg..dgn 0tak yg waras ni (kdg2 jd meng0ng gak) aku akn update bl0g ni se'best' mgkin..huhuhu!!!!

t0 abg adha_KPDN..thanx a l0t coz die nyer pc la aku dpt ilham creat bl0g yg serbe hijau bak katak ni...wahhhh!!!!


p/s: s0ri br0 sbb laci yg dah nak jatuh tu...s0h daddy tuk0 le!!!!

xde idea la nk wat pe lg..tgu je la idea dr langit trun!!!!!

k daaaaaa.......

0 comments:

Meraka yang mencari harta dunia (kekayaan) dengan jalan yang halal dan menahan dirinya dari meminta-minta (tidak menjadi pengemis) dan berusaha mencari nafkah untuk keluarganya serta belas kasihan, kasih sayang terhadap jiran tetangganya, nescaya di hari kiamat kelak ia akan berjumpa dengan Allah dengan mukanya berseri-seri seperti bulan purnama pada waktu malam". ~ Riwayat At-Tabrani ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers