Tuesday, June 24, 2008 | By: aZfaL!aNa aZiZ

Puisi - JIKUSTIK

Aku yang pernah engkau kuatkan
Aku yang pernah kau bangkitkan
Aku yang pernah kau beri rasa…

Saat ku terjaga
Hingga ku terlelap nanti
Selama itu aku akan selalu mengingatmu

Reff: Kapan lagi ku tulis untukmu
Tulisan-tulisan indahku yang dulu
Pernah warnai dunia
Puisi terindahku hanya untukmu

Mungkinkah kau ‘kan kembali lagi
Menemaniku menulis lagi
Kita arungi bersama
Puisi terindahku hanya untukmu

Lagu ni diberikan oleh sese0rang kt aku...tp time tu aku rase cm x bpe best tp skang aku slalu dgr n kal0 leh tetiap hr aku nk dgr..x tau la npe tp aku rase msti ade sbb npe sese0rg tu bg lagu ni kt aku...huhuhu...thanx kt 0rg tu...

neway...lgu ni mmg best n penuh makne..!!!!

0 comments:

Meraka yang mencari harta dunia (kekayaan) dengan jalan yang halal dan menahan dirinya dari meminta-minta (tidak menjadi pengemis) dan berusaha mencari nafkah untuk keluarganya serta belas kasihan, kasih sayang terhadap jiran tetangganya, nescaya di hari kiamat kelak ia akan berjumpa dengan Allah dengan mukanya berseri-seri seperti bulan purnama pada waktu malam". ~ Riwayat At-Tabrani ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers