Monday, March 7, 2011 | By: aZfaL!aNa aZiZ

~ macarons oh macarons ~

ihsan google image

teringin sgt nak rase mknan ni...tiap2 hr aku msti search kt google mkanan yg asalnye dr France ni...
ramai yg ckp kt Whisk, Empire Subang sgt sedap...2 minggu lpas aku dan Mr. A g la Empire nak g bli macarons ni...jln2...jmpe kedai nama pe ntah...RM3.90 pcs...Mr. A ckp jln dulu...nak blik nnti kte singgah br beli...

..................dah jln2 ktorg trus kuar dr Empire...lupeeeee!!!!!
arrgghhh tensoin aku...

insyallah...aku akan pastikan aku pegi ke Empire dlm mase t'dekat ini...

0 comments:

Meraka yang mencari harta dunia (kekayaan) dengan jalan yang halal dan menahan dirinya dari meminta-minta (tidak menjadi pengemis) dan berusaha mencari nafkah untuk keluarganya serta belas kasihan, kasih sayang terhadap jiran tetangganya, nescaya di hari kiamat kelak ia akan berjumpa dengan Allah dengan mukanya berseri-seri seperti bulan purnama pada waktu malam". ~ Riwayat At-Tabrani ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers