Monday, June 29, 2009 | By: aZfaL!aNa aZiZ

tag fr0m hepypumpkin a.k.a ayu & NaNiEisMe

Dpt tag dr hepypumpkin a.k.a ayu...diikuti oleh NaNiEisMe plak...dorg b2 ni membe aku time muda mudi kt teknik juasseh dulu kala...yg si ayu ni (sgt ayu ini budak) x silap aku ketua dorm c5...nanie si sengal ni plak anak buah kpd ketua dorm c5 tu...ke mana ade ayu di situ ade nani...maklumlah...anak buah...buah msti melekat pd tuan nye...kahkahkah...

**Nama Timangan Anda**
ermmm...nama timangan??? adakah nme itu perlu di timang2 smbil dilambung2 or just nme pgilan??? whatever it is...the point is NAMA...
  1. ADIK: name aku kt umh...mak abah n akak aku pgil aku ngn nme ni...al-kesahnye mak aku ingt kan aku ni yg last skali...alih2 pas 6 thn kuar plak adik aku tnpa dpt disekat oleh ssiape...hikhikhik...nme ni gak digunakan time aku kt juasseh...senior2 dgr mak aku pgil aku ngn nme ni n trus lekat smpai skang...kdg2 rse cm manje plak...ayu n nani jeles la tu..!!! kuikuikui...
  2. ANGAH: adik aku pgil aku angah...x kan plak die nk pgil aku adik plak...hahaha...nk pgil adik leh je...mude remaje ckit rsnye....
  3. FARAH: haaa ni nme formal aku...kwn2 aku yg lain slain dr dak juasseh pgil nme ni...dulu kalo sspe call umh ckp "...leh ckp ngn farah?" ktorg akn tnye balik "....farah yg mne 1?" huhuhu...sbb ktorg 3 bradik sume start ngn farah
  4. LIANA/DIANA: nme ni aku rse cm baik sgt je...huhuhu...neway nme ni pakcik2 n makcik2 sblah mak yg pgil aku...x kesah...aku ok je
  5. ANA: nme ni plak pakcik2 n makcik2 sblah abah yg pgil...pgil la pape pun...x pun nenek aku ni dulu2 pgil aku PANJANG je...maklum lah dulu aku ni tinggi ckit...tp skang x lekat pun nme tu

**Anda Seorang Yang**

feninnnn....feninnnn....pe la aku nk describe kan diri aku ni (part yg pling lme aku stop naip sbb nk pk pasal diri sndiri)...ermmm mungkin la...aku tegaskan lg skali...MUNGKIN @ MAYBE aku ni seorg yg....

  • MEMENINGKAN KEPALE ---> Mr. A ckp kdg2 pening lyn kerenah aku...alahhh x yah tgu die ckp sbb aku tau mmg die pning lyn kerenah aku sbbnye aku ni suke memeningkan kpale die...aku pun pening ngn pe yg aku naip ni...adeiihhhh
  • PEMALU / PENDIAM ---> perangai ni jd bile aku x bpe nk kenal org tu...jd nye lgkah terbaik diam smbil malu2 kucing...kahkahkah
  • X KESAH ---> dipndekkan story....mls nk amik tau...huhuhuhu

aku rs yg ni je la aku bgtau pasal aku...sape yg kenal aku kenal la aku cmne...harus diingt x setiap mse kte happy n x setiap mse kte wat2 happy....perghhhh mkn dalam tu..!!! ngeh...ngeh...ngehhh

**Insan Teristimewa?? Describe Apa Yang Membuatkan Dia Istimewa Di Mata Anda**

  1. MY LOVELY FAMILY ~ mak abah along n baby....tnpa dorg siapa lah aku...cewahhhh ;) thanx 4 everythings...all of u always in my heart..mind...n everywhere that i go..!!!
  2. MY BELOVED MR. A ~ mamat ni terletak di kedudukan n0. 2...hehehe...die ni org 1st yg tau segala prob aku n dia gak la yg slalu settle down kan aku time aku ade prob...x yah la describe lbih2...thanx 4 ur loving & caring...
  3. MY FREINDS ~ sume kwn2 aku bg aku istimewa...sunyi idup tanpa dorg beb!!! kwn yg ok...kte trus kan...yg tikam dr blakang...hapuskan dr kamus idup kte...abih cite!!!! bile la nk jmpe korg sume....huhuhuhuhu...

**Lagu Kesukaan Anda**

aku ni xde lagu yg spesifik aku suke...asal lgu tu sedap n telinga aku x sakit dengar...layannnn!!!! x kesah la ballad ke...pop...rock...jiwang...n skang ni songs from indie band pun not bad...even nasyid pun aku ok je...lbih2 lg sejak keje ngn FP...sume program gune lgu nasyid especially songs by opick...tp yg aku x suke lgu yg jerit2...pening pale...cair taik telinge aku!!!

**Makanan Kesukaan Anda**

mknan pun xde yg bgitu spesifik...aku ni suke mkn...jd suke try mknan kt gerai2, restoran2, or fast food yg sedia ade kt m'sia ni...but generally i like

  • seafoods
  • roti bakar peanut (double) old town...nikmatnyerrr!!!!
  • black papper steak (kt gasolin, pyramid yg ade butter nye...arggghhhh meleleh air liur aku skang!!!)
  • coklat...nyamm...nyammm!!!! menenangkan jiwa rage aku...

**Warna Kesukaan Anda**

da terang lg bersuluh...tu pun nk tnye...x phm2 lg ke...off course la HIJAU @ GREEN...!!!

**Sikap Yang Membuatkan Anda Stress**

  • manusia yg drive lembab...eeee lemass beb!!!
  • budak2 nangis or memekak....hahahah...cmne la nk jd mak budak ni...
  • org yg t'lalu byk ckp, memaksa or mengarah...cm nk sepak je!!!!
  • xde duit...ni tul2 stress!!!

da lah...kg byk sgt naip org yg bce ni plak yg stress ngn aku...kuikuikui

**3 Benda Yang Mesti Ada Dalam Beg Anda**

  1. DUIT
  2. POWDER
  3. KUNCI KETE

**Kali Terakhir Anda Menangis Dan Kenapa**

last nite...y??? biar la rahsia...only Mr. A know...huhuhu sdehhh!!!!

**Tag 6 Rakan Anda**

senarai yg ade kt mY bL0g L!sT tu...amik je la...

yesssssssssss.....finally.....siap pun tag dr ayu n nani ni...2morrow i'll do tag from za plak...adehhhh...weh lain kali kasi SMART TAG je kt aku

0 comments:

Meraka yang mencari harta dunia (kekayaan) dengan jalan yang halal dan menahan dirinya dari meminta-minta (tidak menjadi pengemis) dan berusaha mencari nafkah untuk keluarganya serta belas kasihan, kasih sayang terhadap jiran tetangganya, nescaya di hari kiamat kelak ia akan berjumpa dengan Allah dengan mukanya berseri-seri seperti bulan purnama pada waktu malam". ~ Riwayat At-Tabrani ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers