Tuesday, June 2, 2009 | By: aZfaL!aNa aZiZ

tag..!!!!!

Peraturan untuk menerima award ini ialah:

1. Copy badge "2009 Cute's Blogger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.


2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.

from: Aliza Binti Rahman http://alizazril.blogspot.com/

die ni member aku time skolah kt juasseh suatu ketika di zaman muda mudi dulu...1 geng, 1 kelas, 1 meja prap, 1 meja makan kt dm, 1 dorm c3 n mempunyai hobi yg same...tido dlm kelas...hehehe...da lame x ketemu dgn beliau ;) za...rindu bangat sama kamu!!!! even time die kawin pun aku x dpt dtg coz aku ade kelas statistik yg mmg x leh aku nk skip...ampun beb!!!

die ni ramai peminat dulu...nak aku story mory kn kt cni??? ermm...rasenye x perlu kot...kihkihkih...die ni kdg2 serius smpai aku takot gak lah nk tegur (dgn mata yg kuyu tp butang...hehehe) tp xde hal la...everyone have their own manner...neway...she's a good freind n hope we can be freinds forever!!! kalo sesape yg ade prob...die ni merupakan penasihat a.k.a kaunselor yg bagus ;)

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag)

  • solo lagi tp...have my Mr. A (perhhh...pengakuan terbuka kt tenet...huahuahuahua)
  • wpun aku gune postpaid...tp aku seorng yg pemalas nk wat outgoing calls...
  • 3 siblings n all of us...pmpuan
  • mempunyai tarikh lahir yg same dgn my mom n my aunt...24 Mei...but never celebrate together with my aunt
  • seorang yg simple dlm pemakaian...jeans n t-shirt is my favourite wearing...
  • suke ngadap dpn pc...tp x suke chat...hahaha...ym aku slalunye invi wpun hakikat sbnrnye aku tgh online
  • like seafoods n green colours very much
  • wayang??? oh no!!! it's me...a person who dislike watch movies...kalo aku tgk pun sbb terpakse coz dipakse oleh Mr. A n adik aku...uwaaaaaaaa!!!!
  • suke suki bergambo...sje promote diri dlm camera korg!!!
  • jalan2, cuti2, travel...jauh perjalanan luas pemandangan

4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
The Blogger Award Friendship goes to...

5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan"anda telah di tag - sila layari blog saye untuk mendapatkan award anda". terima kasih.

walaupun ade antare penerima award tu da lame x update blog die...tp aku still nk bg award ni...

salam...wassalam

0 comments:

Meraka yang mencari harta dunia (kekayaan) dengan jalan yang halal dan menahan dirinya dari meminta-minta (tidak menjadi pengemis) dan berusaha mencari nafkah untuk keluarganya serta belas kasihan, kasih sayang terhadap jiran tetangganya, nescaya di hari kiamat kelak ia akan berjumpa dengan Allah dengan mukanya berseri-seri seperti bulan purnama pada waktu malam". ~ Riwayat At-Tabrani ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers