Monday, June 15, 2009 | By: aZfaL!aNa aZiZ

last week yang memenatkan...

entri yg tepat menggambarkan keadaan aku last week...
starting from 9hb - 12hb Jun lepas aku ade program ngn Perbadanan Putrajaya...best mmg la best sbb dlm 40 org peserta 5 org je pmpuan...plak tu antara aku ngn kak mah...aku je la yg bertittle 'cik'...phm2 je la asyik kene sakat je ngn dorg...yg x thn tu ngn laki org pun dorg kenen2 kan aku...adehhhh!!!! tp dorg mmg sporting dan yg paling aku suke adelah ketepatan mase dorg...maklum lah dorg ni penguatkuasa...jd mmg dorg ni dah dilatih ngn dsiplin yg tinggi...

gambar kenangan bersama Penguatkuasa Perbadanan Putrajaya...

yg klakarnye time aku nk terang kan helaian 4 kt dorg...aku br bagi salam dorg da jwp...huhuhuhu...pas tu gelak2 ckp "....haaa yg ni br bersemangat ckit"....hahahaha....tp pape pun dorg mmg best!!! slot yg paling banyak manfaat time goal setting...nangis dorg beb bukak je mate kubur dpn dorg....uiisshhh kalo aku pun x thn dibuat nye...tp slot yg aku pling takot time aku kne handle teknikal...b4 stat ustat shukri siap perli aku lg ckp "....berdebar nmpak" hehehe...so far everythings was good but mic wat hal ckit...beteri kong...nsib baik aizat si photographer PPJ tu ade...thanx bro!!!

dlm pd best kt situ aku dpt tau yg result aku da kuar...perhhh gigil siooott...nk masuk net x dpt plak sbb lembap...jd nye aku tgu je la smpai aku balik umh...


smpai2 je kt umh aku trus msuk net dan................wahhhh suprise gilerrr!!!!!! wpun itu yg aku harapkan n target tuk sem ni tp aku x sangke yg aku leh dpt result cm tu sbb papper psikologi final hr tu ssh giler n ade bpe soalan aku kosongkan sbb x dpt jwp...alhamdullillah....thanx dr. mansor n his ra...kak liyana!!!! thanx a lot too to my supervisor, en. mahadee yg skang ni kt new zealand (ye kot new zealand....aku pun da lupe) sbb smbg study...pn. asmidah n lastly dr. haslindah...finally....i get what i want!!!! puas gilerr........yesssssss!!!!

x hilang penat genting aku kne g hulu langt plak kt lembah azwen...program AZAS ngn golongan asnaf...adoiii yg ni aku pening melayan kerenah makcik2 ni...siap bwk anak2 lg tu...tp cian gak kt dorg...byk prob yg dorg cite kt ktorg...

kt cni aku nmpak yg dorg ni happy especially bile dpt jmpe n bergamba ngn ustat shukri...bak kate makcik rashidah, "....makcik rs cm nk nangis bile dpt jmpe ustat...ye la sblm ni kte minat n tgk kt tv je...last2 jmpe kt cni..." huhuhuh...

acctly...sejak aku join program kt FP ni banyak bnde yg aku blaja especially bab2 agama...mcm2 jenis perangai manusia aku jmpe...wpun ade yg memeningkan kepala tp bile pk2 balik seronok sbnrnye...

next week ptutnye aku ade program SPIES yg melibatkan remaja plak...tp yg x sdp nye ustat soh aku g azas ni lg...ala....x dpt la aku berkolaborasi ngn Mr. A...handle org tua lg...uuwaaaaaaaa!!!!! nk wat cmne..he's my boss..aku ni...hanyalah saya yg menurut perintah...hehehe....azas mgu dpn kt excel trainning, lenggeng....tmpat tu not bad...dr. fadzilah kamsah nye tmpat...x sangke plak aku dpt g situ...hr tu amik mak kt situ sbb mak ade training...skang aku plak handle program kt situ...hopefully aku dpt bilik yg sdp ckit banding ngn lembah azwen ni...hehehehe....

pg td time drive g n balik anta adik aku kt shah alam...ya allah mate aku byk tul setan bergayut...ngntuk gile...mane x nye...seminggu aku x ckup tdo...tdo kol 1 bgun dlm kol 3 lbih ke 4...smpai je umh trus tdo dr kol 11 pg smpai 4.30 ptg...hehehe...otak aku da x centre da ni...tp yg best nye mgu ni aku free tp nk settle kan hal JPA aku...

adehhhh ngntuk da ni...bantal katil da memanggil2 aku...Mr. A...cm biase call awal ckit ye mlm ni...nk tdo awal....daaaaaaaaa....zzzzzzzzzz

salam wassalam...

0 comments:

Meraka yang mencari harta dunia (kekayaan) dengan jalan yang halal dan menahan dirinya dari meminta-minta (tidak menjadi pengemis) dan berusaha mencari nafkah untuk keluarganya serta belas kasihan, kasih sayang terhadap jiran tetangganya, nescaya di hari kiamat kelak ia akan berjumpa dengan Allah dengan mukanya berseri-seri seperti bulan purnama pada waktu malam". ~ Riwayat At-Tabrani ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers