Tuesday, April 5, 2011 | By: aZfaL!aNa aZiZ

~ misi macaron @ Whisk Empire, Subang ~

Sabtu lpas...aku & Mr. A dijemput ke kenduri doa selamat rakan kami, Atan & his wife di Puchong...tp sblm ke rumah dorg...aku ajak la Mr. A g Empire bg melunaskan hutang die kt aku...pe hutang die smpai aku b'kire sgt ni...?? hutang nye adelah...macaron di Whisk, Empire Subang...yeeehaaa...suke...suke...

basuh kete dulu b4 g jalan2...lalala...

tadaaaaaaaa...ni la yg aku cr selama ni...macaron@Whisk, Empire Subang...

red velvet cake...nyummyyy...nyummyyy

huhu...pape pun...pay 1st...thanx Mr. A... =)

our cafe latte...



0 comments:

Meraka yang mencari harta dunia (kekayaan) dengan jalan yang halal dan menahan dirinya dari meminta-minta (tidak menjadi pengemis) dan berusaha mencari nafkah untuk keluarganya serta belas kasihan, kasih sayang terhadap jiran tetangganya, nescaya di hari kiamat kelak ia akan berjumpa dengan Allah dengan mukanya berseri-seri seperti bulan purnama pada waktu malam". ~ Riwayat At-Tabrani ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers